L'oreal False lash superstar #REDCARPET black maskara

17:53 7 Comments A+ a-

Prije nekog vremena stigla mi je ova divna, elegantna kutijica. Na prvu nisam imala pojma o čemu se radi.   
Ima magnetić na koji se otvara. Podizanjem poklopca - voila! Na baršunastoj podlozi nalazila se nova False lash superstar #redcarpet maskara.
  
Radi se o maskari koja se nanosi u dva koraka - prvi korak je bijela baza koja će obložiti vaše trepavice i dati im dodatnu duljinu i volumen, a drugi korak je crna maskara koja će ih obojati i zbog svog oblika četkice ih malo podignuti.
  
Bijela maskara ima četkicu koja je na sredini nešto tanja, jako dobro obuhvati trepavice i ostavlja na njima taman proizvoda da učini ono za što je namijenjena. 
Četkica crne maskare je uvinuta i ako obratite pozornost na nju, možete primijetiti da sam proizvod sadrži sitne niti koje će obložiti vaše trepavice te osim što će vaše trepavice biti uvijene zbog oblika četkice, dobit će na dodatnoj gustoći, naročito pri korijuenu, što ćete vidjeti kasnije na priloženim fotografijama.
Obje četkice imaju sintetičke dlačice.
 
Moje trepavice su po prirodi onako, prosječne. Nije da ih nemam, ali ne bih se bunila da su malo gušće. Osim toga, dosta su svijetle.
Na prvoj fotografiji su trepavice sa bijelim slojem maskare. Nakon što se malo osušio, nanosim crnu maskaru, također u jednom sloju.
Na sljedećoj fotografiji imam samo crnu maskaru, lijeva slika je sa jednim slojem, desna sa dva sloja maskare.
Maskara se ne trusi, ne preslikava, biti će onakva kakva je i na početku do samog skidanja sa trepavica.
Zbilja me očarala rezultatom kojim daje. Znate da su maskare još i bolje nakon što se malčice osuše, tako je i slučaj sa ovom. Oblik četkica je odličan jer omogućava maskari da ostavlja boju skroz od korijena, bez mogućnosti da si iskopate oko. :)
Iznenadila me količina maskare jer, iako se čini dosta velikom, kada izvučete četkicu, dio sa proizvodom se čini dosta malen, no zapravo sadrži 2x6,5 ml.
Ako niste isprobali, isprobajte ovu maskarau. Zbilja vam ju od srca preporučam, sigurno se nećete razočarati. Cijena joj je ako se ne varam oko 110 kn.

Jeste li isprobali ovu maskaru? Ako niste, koja vas je do sada najviše oduševila?




7 komentari

Write komentari
Say Ema
AUTHOR
19. lipnja 2016. u 17:52 delete

Maskara je wow :D Rezultat je fenomenalan, tragam za idealnom maskom, jer sam sa ovom trenutno i više nego razočarana, al dobro nisu bili neki novci u pitanju :D Šparat ću za ovu!

Reply
avatar
MajaS
AUTHOR
19. lipnja 2016. u 18:40 delete

Maskara bas lijepo izgleda na trepavicama i lijepo ih produzi. Sjecam se tih maskara sa bijelim i crnim dijelom od prije (sad nisam sigurna da li su i onda bile od L'oreala ali cini mi se da jesu). Meni su bile bas dobre i voljela sam ih pa zato vjerujem da bi mi se i ova svidjela. Kada budem trebala novu maskaru uzet cu ju u obzir.

Reply
avatar
20. lipnja 2016. u 17:17 delete

izgleda odlično! :) da nisam vidjela fotke, vjerojatno ne bi ni obratila pozornost na nju s obzirom na to da sadrži 2 dijela, a s takvima inače nemam pozitivnih iskustava :D

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
16. srpnja 2016. u 19:18 delete

Isplati se štedjeti za nju... :) Jeftinija varijanta je Maybelline Lah sensational.. :)

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
16. srpnja 2016. u 19:20 delete

Bile su popularne te maskare kada sam bila srednjoškolka, ali ih nisam nikada isprobala, do sada. :) I ova me oduševila..

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
16. srpnja 2016. u 19:21 delete

Ja sam također po prvi puta isprobala ovakvu maskaru i ova je pun pogodak... :)

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
20. srpnja 2016. u 00:25 delete

Imam iste trepavice kao i ti i ovu maskaru definitivno kupujem. Prezadovoljna sam rezultatom na tvojim trepavicama, divota. Prije nekoliko godina imala sam takoder Lorealovu maskaru sa dvije cetkice i to je najbolja maskara koju sam probala u zivotu, brzo su je povukli iz prodaje a ja jos uvijek cuvam ambalazu za uspomenu. Od srca se nadam da je bar malo slicna kao ta, moja neprezaljena maskara.

Reply
avatar