NIKEL - Hranjiva krema s ružom i Ulje divlje ruže

18:13 4 Comments A+ a-

Ova dva proizvoda koristim posljednja tri mjeseca i postali su dio moje svakodnevne njege lica. S obzirom da sam ih zbilja dobro istestirala mislim da je vrijeme da dobe svoje mjesto na blogu. :)

Prvo par riječi o mojoj koži. Oduvijek sam bila masnokožac, osim zimi, kada je moje lice bilo mješovito. Ne znam što se desilo krajem jeseni, no lice mi je postalo hirovito, jedan dan je bilo užasno masno, sljedećeg je dana  već bilo suho... Na kraju se to smirilo, a moje lice postalo je nakon mnogo godina suho. Više mi nisu odgovarale lagane kremice koje sam ranije koristila, pa sam morala pronaći nešto što će odgovarati suhoj koži. Iskreno, ne znam koji je uzrok te promjene, vjerojatno kombinacija hladnog vremena, vjetra i užasno tvrde zagrebačke vode. No opet, prijašnjih godina koža mi nije bila u takvom stanju. Neću vam više duljiti, da vidimo kakvi su proizvodi. :)



Što Nikel kaže o proizvodima?


Svi Nikel proizvodi inače dolaze u kartonskim kutijicama, a kremice sa zaštitnom folijom ispod poklopca. Što se tiče ulja, moram priznati sa sam totalni "sucker" na ovakva ljekarnička pakiranja.. :)

 
NIKEL HRANJIVA KREMA S RUŽOM
  • štiti, hrani i vlaži kožu
  • obnavlja površinski zaštitni sloj kože
  • nadoknađuje vlagu i sprječava njen gubitak
  • uklanja neugodnu zategnutost, umiruje kožu
  • djeluje protiv bora
Kremica ima jako blag i ugodan miris. Kad je tubica puna krema dosta teško izlazi, no što je kreme manje, lakše izlazi. Kad se istisne krema djeluje dosta tvrdo i nerazmazivo, no potrebno ju je prije nanošenja na lice malo zagrijati među prstima i onda se zbilja lijepo razmazuje.
Dosta je masna pa preporučam da ju koristite kao noćnu. Količinu koju nanosim možete vidjeti na posljednjoj slici. Ujutro se probudim sa mekanom i nahranjenom kožom, bez zatezanja i svrbeža.
Na početku sam bila malo skeptična jer jednostavno nisam bila naviknuta na ovako bogate kreme, a ono čega sam se najviše bojala je bila pojava komedona. Pokazalo se da moje lice jako voli ovu kremicu. :)

Sastojci: Aqua, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Lanolin, Cera alba, Theobroma Cacao Butter, Rosa Damascena Flower Water, Persea Gratissima (Avocado) Oil, Hexylene Glycol, Cholesterol, Benzyl Alcohol, Tocopherol, Sodium Stearoyl Glutamate, Fructose, Glucose, Dehydroacetic Acid, Alanine, Glutamic acid, Aspartic acid, Hexyl Nicotinate (form of Vit.3), Parfum, Sucrose, Urea, Dextrin, Geraniol, Hidroxyisohexyl-3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Citronellol, Linalool, Citral

Ne znam kako bi ova krema odgovarala masnokošcima, no mislim da će suhokošci biti jako zadovoljni njome. :)
Cijena joj je oko 135 kn za 50 ml.


ULJE DIVLJE RUŽE
  • djeluje protiv bora, pomlađuje
  • obnavlja površinski zaštitni sloj
  • čuva vlagu, umiruje
Već sam vam napisala da obožavam te smećkaste, staklene bočice.. :) Šteta što nema kapaljke (ne pipete, molim lijepo -_-), jer bi nanošenje na lice bilo puno jednostavnije i urednije. Miris je kao i kod kreme nježan i ugodan. Ono što ćete svi primijetiti kod sastojaka je da ovo nije samo ružino ulje, nego su unutra i avokado, jojoba, pšenične klice... Ružino ulje čak nije ni na prvom mjestu.
Ulje sam na početku nanosila svaki drugi, treći dan  kako bih vidjela hoće li mi izazvati nered na licu. Pokazalo se da neće biti problema pa sam ulje uvela u svakodnevnu njegu, prije kremice od ruže.
Za cijelo lice potrebne su mi 3 kapi ulja: po jedna na svaki obraz, te jedna za čelo i bradu. Ulje se upija brže nego krema.

Sastojci: Simmondsia Chinesis (Jojoba) Seed Oil, Persea Gratissima Oil, Rosa Canina Fruit Oil, Tocopherol, Parfum, Pelargonium Graveolens Flower Oil, Geraniol, Hydroxyisohexyl-3-Cyclphexene Carboxaldehyde, Citronellol, Linalool, Citral

Cijena je oko 100 kn za 50 ml.


Da zaključimo: kao novopečenom suhokošcu, ovi su mi se proizvodi pokazali odličnima za njegu lica. Pošto su prilično masni koristim ih samo kao noćnu njegu, a ujutro se budim za mekanom i nahranjenom kožom. Nakon čišćenja lica nanosim ulje, pričekam da se malo upije i nakon toga nanesem kremu. Zadovoljna sam ovim proizvodima i ako ću i sljedeće zime biti suhokožac - znam čime ću se boriti protiv zatezanja. :) Moram napomenuti kako prvih mjesec dana nisam baš nekako bila oduševljena proizvodima, činilo mi se da su premasni, ali da nisu dovoljno hidratantni. No, očito se moje lice moralo samo malo priviknuti na njih. :)

Jeste li koristili ove proizvode? Koji su vam najdraži Nikel proizvodi?

4 komentari

Write komentari
5. ožujka 2015. u 19:25 delete

Kada sam počela čitati post, ponadala sam se da će i meni ovi proizvodi odgovarati. Ali, kako se moja mješovito/masna koža ne mijenja, od kupnje ovih proizvoda ništa :)

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
5. ožujka 2015. u 20:27 delete

Ima Nikel u ponudi i kremu s narančom, čini mi se da bi onda mogla biti laganija, i kremu od čajevca, ali ona je ako se ne varam namijenjena problematičnoj koži (ta će mi biti super na proljeće, ako će mi koža biti kao svakog proljeća -_-).. Mislim da je i Dear skin pisala o ovim kremicama, pa škicni kod nje, ona ima takav tip kože. :)

Reply
avatar
8. ožujka 2015. u 12:03 delete

Ja sam se dvoumila između ove kreme i one sa smiljem i odlučila se za ovu drugu. Čini mi se da sam ipak trebala uzeti ovu od ruže jer je izgleda dosta bogatija i vjerojatno bi mi puno više odgovarala, premda je i ova od smilja namijenjena suhoj koži, dosta je lagane teksture i mislim da bi mi u ljetnim mjesecima puno bolje odgovarala

Reply
avatar
9. ožujka 2015. u 12:57 delete

I krema i ulje djeluju odlično! Inače, volim Nikel-ove proizvode, a ulje od ruže me već duže vrijeme privlači :). Super što si našla proizvode koji ti odgovaraju :). Moja koža je isto promjenjive čudi, mješovita do suha, a i svaka druga krema mi ostavlja osjećaj zatezanja i svrbeža, tako da mislim da ću morati isprobati ovu kombinaciju :).

Reply
avatar