31 day Nail Art challenge - 19 - GALAXIES

09:45 7 Comments A+ a-

Vjerojatno su se veće moje lakoholičarke zapitale što je s 31 day Nail Art challengeom.. Pa, malo sam bila u stisci s vremenom, jer je počela akademska godina, pa se trebalo seliti, a bilo je i dosta obaveza preko vikenda. A jedan od razloga je i što su mi ruke bile u užasnom stanju. No, krećemo dalje.

Ovo je moja prva galaxie manikura. Čak sam i zadovoljna kako je ispala s obzirom da ju nikada do sad nisam radila, možda bi bilo bolje da nema ovih točkica, no zamislite da su to zvijezde.. :D I, baš ju je zabavno raditi...






Nadam se da ćete mi se pridružiti... :)

A sada, PRAVILA za vas:
a) napišite mi vaše ime i prezime u mailu/poruci
b) vašu sliku objavit ću samo sa vašim imenom, a ako želite da ju objavim pod nekim nadimkom, napišite to u poruci
c) pošto ima 31 tema, molim vas da svaki put napišete ime aktualne teme, dakle, ovaj put pišete GALAXIES
d) kao što sam rekla, sve manikure natjecat će se za nagradu pa bih vas molila da na papirić napišete Art of Beauty te sa njim uslikajte svoju manikuru 


7 komentari

Write komentari
MajaS
AUTHOR
7. listopada 2014. u 09:57 delete

Odlicno ti je ispalo i zapravo smo jako slicno to napravile. I ja sam ju radila po prvi put jer sam uvijek mislila da je to nesto jako komplicirano za napraviti ali nije. I kao sto si rekla bas je zabavno za raditi ovu manikuru i sada cu ju sigurno raditi cesce jer bas mi se svida kako izgleda na noktima. Saljem odmah slikicu ;)

Reply
avatar
Tina
AUTHOR
7. listopada 2014. u 20:26 delete

već sam je radila i veselim se novim pokušajima ove manikure.

Reply
avatar
Happy Woman
AUTHOR
9. listopada 2014. u 17:37 delete

Zanimljiva manikura, jako ti je lijepo isplo. :)

Reply
avatar
Velvet Violet
AUTHOR
9. listopada 2014. u 23:28 delete

I ja sam prvi put radila ovaj manikir :)
Baš sam se pitala šta se desilo sa izazovom, nedostajalo mi je da se lakiram i fotkam :)

Reply
avatar
Mell's corner
AUTHOR
12. listopada 2014. u 12:43 delete

Prekrasna manikura, odusevljena sam!

Reply
avatar
nail crazy
AUTHOR
14. listopada 2014. u 20:02 delete

ma super je, svaki nokat priča za sebe, svaki novi pokušaj nekako drugačije izgleda - zato mi se galaxy manikure baš sviđaju :D

Reply
avatar