H&M paleta sjenila i rumenila

21:40 23 Comments A+ a-

Prošli vikend bila sam u Grazu. Predivan gradić, najviše me se dojmio njihov gornji grad, s prekrasnim parkićem i pogledom na cijeli grad. Vrijedi svakog koraka.. A za lijenčine postoji lift. :)

Naravno, pao je i mali shoping. Pošto naš H&M nema kozmetiku (iako, čula sam glasine da bi i kod nas trebala stići u 4.mjesecu, jedva čekam), iskoristila sam priliku i uzela paletu sa 18 sjenila i 2 rumenila. Moram priznati da je bilo teško odlučiti koju paletu uzeti, ili da ipak uzmem ruževe, ili kistiće... Na kraju sam uzela paletu kojoj je posvećen post.




Što se tiče pakiranja, moram priznati da je malo neugledno.. Jednostavno mi se ne sviđa ta kombinacija crne podloge i prozirnog poklopca, djeluje mi kao neka jeftina china kozmetika...  Iako, plastika je dosta čvrsta i paleta se čvrsto zatvara, tako da nema straha od neželjenog otvaranja.


Paleta se sastoji od 18 sjenila i 2 rumenila. Sjenila su podijeljena u 3 grupe  (Metallic, Shimmer, Matte) i svaka sadrži po 6 sjenila.


METALLIC
Metallic sjenila su nježnijih boja i najslabije su pigmenitirana u odnosu na ostale dvije grupe, ne truse se. Biti će savršena u kombinaciji sa nekim tamnijim ružem, a koristit ću ih i kao highlighter.


SHIMMER
Ova grupa je već puno više pigmentiranija nego metallic. Kao što vidite, prva nijansa je zapravo jedina slabije pigmentirana. Mana im je što se prilično truse, pa preporučam da prvo našminkate oči i tek onda krenete na ostatak lica. Još jednu stvar sam primijetila kod 3. i 5. nijanse. Nakon što se prvi sloj sjenila skinuo, shimmer je skoro pa nestao, pa su zapravo i one postale metallic. Meni osobno to ne smeta, draže
mi je da ima što manje shimmera. 


MATTE
Jedna riječ- savršeno! Pigmenirana su, mat, ne truse se... Prva nijansa savršena mi je za obrve i najviše ju volim koristiti u pregibu, sa nekim nježnim sjenilom, kako bih dodatno naglasila oči. Crno sjenilo počela sam nositi kao liner, jer mi treba puno manje vremena nego kad nanosim tuš. :)

Svako sjenilo sadrži 1,3 g. Sviđa mi se kombinacija boja i mislim da ću se sad napokon malo pomaknuti od nekih neutralnih look-ova i početi se malo igrati bojama. I da ne zaboravim, kod swatchanja nisam koristila bazu, pa procjenite same kolika im je pigmentacija.


RUMENILA

















Rumenila dolaze u breskvastoj i ružičastoj boji. Moram priznati da mi se na prvu nisu sviđala, boje su mi djelovale nekako preumjetno. No, kad se izblendaju, stvarno djeluju prirodno na licu i baš ga osviježe. Naravno, ako ne pretjerate, a to se lako može desiti, jer su jako pigmentirana i dovoljno je kist malo prisloniti na rumenilo kako biste pokupile dovoljno boje. I da, potpuno su mat. Mom tenu bolje odgovara breskvasta nijansa.
Svako rumenilo ima 4.8 g. S obzirom na pigmentaciju mislim da ću ih potrošiti - NIKAD.


Što još reći o paleti, isplati li se njena kupnja?
Platila sam ju oko 70 kn. Za tu cijenu dobila sam 18 sjenila jako dobre pigmentacije i trajnosti, te 2 rumenila odlične pigmentacije. Isplati li se? Mislim da se isplati.
I da ne zaboravim, na paleti je naznačeno da ju treba potrošiti unutar 18 mjeseci od otvaranja.

Kako vam se sviđa paleta? Imate li što od H&M kozmetike?

I ako niste vidjele, aktualno je prvo darivanje na blogu, pa ako još niste, okušajte se u sreći. :) KLIK






23 komentari

Write komentari
shpeksyy
AUTHOR
21. veljače 2014. u 22:06 delete

Savrsene boje! I predivna pigmentacija, mogu samo zamisliti kako ce krasno izgledati sa bazom. Stvarno se nadam da ce doci i u nas kraj.

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
21. veljače 2014. u 22:51 delete

Nice :* prelijepe boje

Reply
avatar
22. veljače 2014. u 00:03 delete

Baš mi je ona zapela za oko :) Vidjela sam da stižu u travnju kod nas <3

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
22. veljače 2014. u 00:06 delete

Stvarno sam jako zadovoljna.. Dolazi nam u 4. mj... Jedva čekam, moram skupit sve!!!! :D

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
22. veljače 2014. u 00:07 delete

Jesu.. Stvarno omogućuju puno kombinacija..

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
22. veljače 2014. u 00:07 delete

I, kupuješ ili odustaješ od kupnje? :)

Reply
avatar
by S
AUTHOR
22. veljače 2014. u 10:24 delete

Pa cijena je ništa za takvu paletu!! Ajme sretna sam što sam vidila ovaj post :D

<3

Reply
avatar
Lani Mat
AUTHOR
22. veljače 2014. u 10:35 delete

Prosle godine kada sam bila u NJemackoj kupila sam u H&M-u i kupila sam paletu od 22 sjenila. Meni je odlicna, ali ima nekih boja koje i nakon tri sloja kada naneses slabo se vidi. dok npr. smeda i zelena je odlicna. :) Za takve novce (7-8€) je odlicna.

Reply
avatar
Anonimno
AUTHOR
22. veljače 2014. u 10:48 delete

zanimljiva paleta :)
najviše mi se sviđaju mat nijanse sjenila,,, i nijanse rumenila :)

Reply
avatar
22. veljače 2014. u 11:06 delete

Pre dobra je paleta i za 70 kn stvarno isplativo...inače imam paletu sa smeđim nijanstama od kojih je jedna mat, a 4 lagano shimmeraste ali ne previše. Koliko se sjećam platila sam ju oko 20-25 kn.
Bila sam iznenađena kako se ne creasaju nakon par sati...Pigmentacija im je sasvim dobra. Jako sam zadovoljna.

Reply
avatar
Makeuptim
AUTHOR
22. veljače 2014. u 11:46 delete

I meni je baš ova zapela za oko, sviđa mi što kombiniraju :) nadam se da će doć i kod nas! :) Tereza

Reply
avatar
Mona Moon
AUTHOR
22. veljače 2014. u 13:04 delete

Odlična paleta za smiješnu cijenu :) Od H&M kozmetike probala sam jedino lakove za nokte s kojima sam bila zadovoljna.

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
22. veljače 2014. u 17:45 delete

Joj, davno sam imala neke dvije H&M palete sjenila, ne sjećam se ni gdje sam ih bila kupila ni gdje su završile, ali zato još uvijek imam jedan njihov kabuki kist :) Baš me zanima kakvu sve šminkicu sada imaju...ovaj zadnji red mat sjenila mi super izgleda!

Reply
avatar
nail crazy
AUTHOR
23. veljače 2014. u 00:03 delete

mat sjenila super izgledaju... da, čulo se već da će i u hrvatskoj imati kozmetiku u ponudi, već sam si zapikirala par stvarčica ;)

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
24. veljače 2014. u 14:31 delete

Onda sam pogodila s recenzijom.. :)

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
24. veljače 2014. u 14:32 delete

Ova je bila najveća koju sam vidjela.. Tako je i s ovom, prvi red nije nešto posebno pigmentiran, ali su zato ostala sjenila odlična. :)

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
24. veljače 2014. u 14:33 delete

I meni su mat najdraža.. :)

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
24. veljače 2014. u 14:33 delete

Joj, ja bi sve nude palete koje imaju u ponudi.. :)

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
24. veljače 2014. u 14:34 delete

Dolaze, dolaze.. Počni raditi popis.. :D

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
24. veljače 2014. u 14:34 delete

Znači moram baciti oko i na lakove.. Već vidim da će me novčanik mrziti.. :)

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
24. veljače 2014. u 14:36 delete

Imaju jednu liniju kistova koji izgledaju baš kvalitetno i elegantno.. Ma, joj, samo me tjeraju na grijeh... :) Stvarno sam se iznenadila kvalitetom, tako da ću obavezno još nešto nabaviti..

Reply
avatar
Art of Beauty
AUTHOR
24. veljače 2014. u 14:37 delete

I ja imam još par stvarčica na popisu koje MORAM kupiti.. :) Jedva čekam da nam dođe..

Reply
avatar
24. lipnja 2014. u 23:58 delete

Mat nijanse su odlične, baš su pogodili :)

Reply
avatar