Avon Ultra Colour ruž

09:33 12 Comments A+ a-

Već smo pošteno zakoračili u jesen, barem kalendarski. :) Meni je to najdraže godišnje doba, mnoštvo boja, slojevito oblačenje, šuškanje lišća pod nogama, i idealno vrijeme za tamnije, upečatljive ruževe.

U zadnjem New in postu vidjele ste da su se među novim stvarčicama našli i neki Avonovi proizvodi. Njih sam osvojila na nagradnoj igri Cosmopolitana i Avona, zadatak je bio make up kojim bi zavele frajera, i eto, nagradica se našla kod mene. :)





Dobila sam paletu sjenila, sjajilo, olovku za oči i ruž za usne u nijansi Berry Berry Nice, kojemu je ova recenzija posvećena.

Što kaže Avon o Ultra Colour ruževima?
       Zahvaljujući True color tehnologiji boje su vjerodostojnije i izgledaju i izgledaju jednako u pakiranju i kad se nanesu na kožu.
      True color tehnologija s pigmentima koji se otpuštaju tijekom nošenja i čine boju raskošnijom, svježijom i postojanijom.

Moji dojmovi: 
Ruž dolazi zapakiran u crnu foliju, tako da možete biti sigurne da ga nitko nije pipkao prije vas. Ako se ne varam, svi proizvodi iz kataloških prodaja dolaze zapakirani u dodatne folije ili kutijice. 
Samo pakiranje napravljeno je od čvrste crne plastike, izgleda elegantno i sigurna sam da se neće raspasti tako skoro.

    
     
 Berry Berry Nice je predivna crvena boja s primjesama ružičaste. Kao što vidite, boja na mojim usnama izgleda mrvicu drukčija nego u samoj ambalaži, ali, to je i do podtona kože i intenziteta vaše prirodne boje usana.


Na usnama je ruž jako ugodan, ne isušuje ih uopće i jako lijepo klizi po njima dok ga nanosite. Ja sam prije nanošenja usne lagano obrubila olovkom, više nekako iz navike dok nosim tamnije, upečatljive ruževe. Ostavlja lagani sjaj. Izdrži bez problema nekoliko sati bez popravljanja, ako ništa ne jedete. :) 

Sastojci
 Ruž dolazi u količini od 3,6 g, po cijeni od 39 kn u aktualnom katalogu, mislim da je inače 49 kn, a na raspolaganju imate sveukupno 37 nijansi iz True Colour linije.

 Ako imate mogućnosti, svakako isprobajte ove ruževe, mislim da će svatko naći boju za sebe! :)

Sviđa li vam se ova boja? Jeste li već isprobale koji Avonov ruž? 

:*









12 komentari

Write komentari
Jelena
AUTHOR
2. studenoga 2013. u 10:20 delete

Imam tri nijanse ovog ruža i nikako ne stižem da postujem recenziju :) Odličan kvalitet i sjajan izbor nijansi!

Reply
avatar
ZipaThis
AUTHOR
2. studenoga 2013. u 10:46 delete

Avon ima fenomenalne ruževe, jako dobar izbor nijansi i svakako treba probati :) Baš me zanima koju si paleticu dobila :)

Reply
avatar
Neira
AUTHOR
2. studenoga 2013. u 16:09 delete

Ja sam inače poznata po tome što volim Avon, ali sa ovim ruževima su nadmašili sami sebe :D

Reply
avatar
Unknown
AUTHOR
2. studenoga 2013. u 16:46 delete

Jako je lijepa boja, ali nekako ne nosim crvene baš često...trebala bi pronaći neku drugu nijansu za sebe :)

Reply
avatar
Art Beauty
AUTHOR
2. studenoga 2013. u 22:18 delete

Baš me zanima koje ti posjeduješ.. :) I meni se jako sviđa. :)

Reply
avatar
Art Beauty
AUTHOR
2. studenoga 2013. u 22:18 delete

Bit će uskoro post i o paletici. :)

Reply
avatar
Art Beauty
AUTHOR
2. studenoga 2013. u 22:20 delete

Meni su ovo zapravo prvi dekorativni proizvodi od Avona, imala sam do sad samo neke kremice.. Ali, s ova sam jako zadovljna. :)

Reply
avatar
Art Beauty
AUTHOR
2. studenoga 2013. u 22:21 delete

Sigurna sam da bi među 37 nijansi pronašla nekoliko njih za sebe.. :)

Reply
avatar
Art Beauty
AUTHOR
2. studenoga 2013. u 22:22 delete

Stvarno je.. Moram preći na neke druge boje, jer sam nakupila previše nude i crvenih ruževa, držim se ko pijan plota tih dviju boja.. :D

Reply
avatar
12. studenoga 2013. u 23:07 delete

super mi je ova linija ruževa, imam 2 i oduševljena sam :)

Reply
avatar
Art Beauty
AUTHOR
15. studenoga 2013. u 23:05 delete

Mislim da mi ovo neće biti zadnja nijansa.. :)

Reply
avatar