Proljetni TOP 5 - lakovi za nokte

12:35 3 Comments A+ a-

Volite li lakove za nokte? Mijenjate li nijanse kako se mijenjaju i godišnja doba? :) Ako je vaš odgovor potvrdan, onda će vas sigurno zanimati koje sam nijanse ja izabrala za ovo proljeće.

O.P.I. Crawfishin' for a Compliment divna je nježna, pastelna narančasta nijansa. Cijena O.P.I. lakova je nešto viša, no zbilja opravdava cijenu, barem što se tiče ove nijanse. Ne ostavlja linije prilikom mazanja, traje mi oko tjedan dana na noktima, a za potpuno prekrivanje potrebna su dva sloja.

O Essie Watermelonu pisala sam vam OVDJE. Moram priznati da mi je teško opisati ovu nijansu, nije ružičasta, a nije ni boja ciklame, već nešto između.Odlično izgleda na noktima i rijetko kada prođe nezamijećen.
Essence Pretty cool life je pastelna zelena sa primjesama sive. Nije baš tipična proljetna boja, no jako mi se sviđa kako izgleda na noktima, pa sam ju svakako morala uvrstiti u TOP 5. Trajnost je prosječna, neka 2-3 dana, no s obzirom na cijenu i izbor nijansi ja sam i više nego zadovoljna.
Avon Sapphire iz Nailwear pro+ linije je zbilja posebna nijansa, baš mi je žao što nisam fotićem uspijela uloviti svu njegovu ljepotu jer se presijava iz plave u ljubičastu i zbilja odlično izgleda na noktima.
Naravno, ništa bez nude nijansi, pa sam u TOP 5 stavila i nježan Essie Mademoiselle lak. Radi se o providnoj mliječno bijeloj nijansi koja će vaše nokte učiniti izrazito elegantnima, njegovanima i urednima. Ako volite ovakve nijanse, svakako ga uzmite u obzir.

Imamo li zajednički favorit za ovo proljeće? Sviđa li vam se moj izbor? Koje ćete vi boje nositi na noktima ovog proljeća?

3 komentari

Write komentari
17. travnja 2017. u 17:42 delete

Svi su prekrasni, ali OPI mi je posebno lijep. Inače, ja lakiram nokte po raspoloženju, kak me lupi, ne dijelim boje po sezonama. :)

Reply
avatar
MajaS
AUTHOR
17. travnja 2017. u 21:34 delete

Mislim da ti ne moram ni odgovoriti na pitanje da li volim lakove za nokte 😄 Tvoj odabir mi se bas jako svida i sve ove nijanse su mi stvarno predivne.

Reply
avatar
Jelena
AUTHOR
17. travnja 2017. u 23:22 delete

Odlican odabir. Moj favorit je Essie lak. Divna nijansa, za bilo koje godisnje doba. :)

jaatotako.blogspot.com

Reply
avatar