Project pan - 1.9.2016. - FINALE

20:09 0 Comments A+ a-

Krajnje je vrijeme da vam pokažem koliko je bio uspješan ovaj project pan (OVDJE je uvodni post). Sve fotografije su od 1.9.2016., tako da nema varanja u trošenju proizvoda. :) Da ne duljim previše, da vidimo koliko je uspješan bio ovaj project pan.
PROIZVODI ZA OČI:
- Beauty UK paletica - odlučila sam potrošiti četiri sjenila, kao što možete vidjeti jedno je skroz potrošeno, dva sjenila su samo uz rub pana, a sa posljednjim sjenilom u donjem redu se nisam previše zabavljala, kao što možete i vidjeti. Ali, zato sam gotovo u potpunosti potrošila prvo sjenilo u gornjem redu koje sam koristila kao highlighter i mogu reći da je odlično poslužilo. :)
- Essence eyeliner u olovci - potrošen do kraja (barem sam tako mislila dok nisam otkrila jedan trik, no više o tome uskoro), pa samumjesto njega ubacila Eveline eyeliner u olovci.
- Essence siva olovka za oči je potrošena u potpunosti, više ju ni šiljiti nisam mogla. :)
- Essence eye sorbet - recimo da sam ga potrošila pola, no onda sam primijetila da se počela mijenjati tekstura i miris, pa sam ga odlučila baciti.
 - Avon sjajilo za usne - kao što vidite, opet ga nisam uspjela dokrajčiti. Mislim da mu nema kraja koliko god se ja trudila i mučila s njim, zato sam ga odlučila baciti.
- Catrice crveni ruž za usne - obožavam crvene ruževe, ali vjerovali ili ne, nisam ga ni jednom stavila na usne. Jednostavno sam zaboravila na njega, a nisam baš ni imala prilike nositi ga.
- Alverde mineralni highlighter u potpunosti sam potrošila, pa sam umjesto njega počela koristiti sjenilo iz prethodne Beauty UK palete i njega skoro dokrajčila. :)
- Balein primer - recimo da sam potrošila polovicu od označene količine. S obzirom na to da sam kupila tri nova primera puno sam ga i iskoristila. :) Ok mi je, tako da ga nastavljam koristiti dok ga ne potrošim, ali neću ga ponovo kupiti.
- Ilirija 48 krema za ruke - u potpunosti potrošena, no ovu neću više kupovati jer ima i boljih.
- Olival Regenerativna krema je odlična i potrošena do kraja. Moram napomenuti da sam uz nju trošila još dvije kremice koje su također pri kraju, ali ova je ipak bila prioritet.
- Avon sprej za sjaj kose - kao što možete vidjeti, ostalo ga je još malo. Nekako ljeti nemam običaj stavljati previše preparata na kosu. Mislim da ću ga brzo potrošiti sada kada više nije toliko toplo.
- Olival ulje sa zlatnim česticama - kako ove godine nisam bila na moru nekako sam zapostavila ovo ulje i na žalost jako malo ga potrošila.
LAKOVI ZA NOKTE:
- na prvoj fotografiji su lakovi koje sam stavila u pan project. S obzirom da sam ih sve potrošila (Essence lak sa šljokicama planirala sam potrošiti do pola), dodala sam nove lakove i ponosna sam što sam uspijela malo smanjiti kolekciju lakova s obzirom da ih u posljednje vrijeme malo koristim.
 - na sljedećoj fotografiji su lakovi koje sam dodala u pan project nakon što sam potrošila prvu skupinu. Smanjila sam kolekciju lakova za 6 komada. :) Meni je to i više nego odlično!

Jesam li zadovoljna rezultatom? Pa, mislim da se od početka do kraja pan projecta nisam uopće šminkala neka dva mjeseca, pa sam što se tiče dekorative sasvim zadovoljna ishodom. Najviše me veseli činjenica da imam manje lakova. :D
Sada malo uživam u ostalim proizvodima iz svoje make up kolekcije, a onda se opet vraćam ovakvom projektu jer na taj način brže trošim proizvode i smanjujem kolekciju. :)